Trendyol Süper Lig’in 6. haftasında Fenerbahçe’yi deplasmanda 3-1 mağlup eden Galatasaray’da Dries Mertens, galibiyet sonrası açıklamalarda bulundu.
İşte Belçikalı yıldızın o sözleri:
İlk yarı bulduğumuz alanları iyi değerlendirdik. Karşımızdaki Fenerbahçe iyi baskı yapamadı. Biz istediğimizi aldık.
Osimhen’in gelmesinden dolayı çok mutluyum. Daha iyisini de yapacak, göreceksiniz.
Olumsuz bir hava görmedim, her zaman olumlu düşünüyorum. İki senedir Galatasaray’dayım ama hiç negatif bir şey görmedim. Gidenler oldu ama onlar için de olumlusu bu oldu. Kerem Aktürkoğlu gitti ve daha iyi oynuyor.
Haber Kaynak : HABERTURK.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026
1
Sivasspor – Beşiktaş maçında korkutan sakatlık! Hastaneye kaldırıldı
1422 kez okundu
2
Neuer, Bayern’le 2026’ya kadar uzattı
1292 kez okundu
3
Süper Lig’de 24. haftanın programı açıklandı: Derbi tarihi belli oldu
1272 kez okundu
4
Ara transfer dönemi transferleri: 2025 sezonu devre arasında atılan tüm imzalar
1157 kez okundu
5
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1126 kez okundu