
Süper Lig’de 10. hafta karşılaşmasında Trabzonspor ile Göztepe kozlarını paylaştı.
Ev sahibi ekip Göztepe, rakibini 2-1 mağlup etti.
“BU MAĞLUBİYETİN BAHANESİ YOK”
Trabzonspor forması giyen Anthony Nwakaeme, Göztepe maçının ardından açıklamalarda bulundu.
Kısa bir açıklama yapan Nwakaeme, şu sözleri kullandı:
“Bu mağlubiyetin bizim adımıza bahanesi yok. Çok kötü bir maç geçirdik. Rakibimiz 10 kişi kaldıktan sonra kazanmamız gereken bir maçtı. İlk deplasmanda galibiyetini almak istemiştik ama maalesef olmadı, üzgünüz.”

Fatih Yıldırım
Yazar
Haber Kaynak : ENSONHABER.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026
1
Sivasspor – Beşiktaş maçında korkutan sakatlık! Hastaneye kaldırıldı
1422 kez okundu
2
Neuer, Bayern’le 2026’ya kadar uzattı
1292 kez okundu
3
Süper Lig’de 24. haftanın programı açıklandı: Derbi tarihi belli oldu
1272 kez okundu
4
Ara transfer dönemi transferleri: 2025 sezonu devre arasında atılan tüm imzalar
1157 kez okundu
5
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1126 kez okundu